1. Де можна обміняти чи повернути товар
Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у наших представництвах. Адреси та графік роботи відділів дивіться тут
https://chemiplast.ua/contacts/
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.
Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання: ознак використання, ушкоджень товару, пломба товару не використана;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не відповідає заявленим властивостям, обставини з’ясовуються з представником постачальника.
Гарантія уже використаного матеріалу здійснюється лише у разі використання у процесі нанесення лише матеріалів Chemiplast та дотримання техніки нанесення і правил роботи.
2. У яких випадках гарантія не надається
Магазин може відмовити у поверненні, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- Перевищенно допустиму норму розведення, яка вказана у описі товару та на упаковці.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину товару сторонніх предметів тощо);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;.
- Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».
3. Як оформити повернення товару
Якщо товар вам не підійшов, ви можете оформити повернення, зв’завшись с менеджером по контактному телефону або залишити лист на пошту. Здійснити таке повернення можна на протязі 14 днів з дня покупки.